很好聽的一首歌
非常聲嘶力竭吶喊似的唱著
katy perry被評為"不再像以前的玉女一樣裝氣質~而是用神經質的方法唱歌"
所以我去找了他的專輯來聽~~
大多人會對他的I kissed a girl 或是 u r so gay那種嘻皮的模樣有印象
但我卻真的很喜歡這首深情的歌曲

 

Thinking Of You  - Katy Perry 

 
Comparisons are easily done
很容易就能做出比較

Once you've had a taste of perfection
一旦你嘗過完全的滋味

Like an apple hanging from a tree
就像樹上的蘋果

I picked the ripest one
我摘下最成熟的一個

I still got the seed
仍然保留著最重要的部份



You said move on
你說繼續前進吧

Where do I go
我要到哪裡去

I guess second best
我想我只能找到

Is all I will know
第二好的

 


Cause when I'm with him
因為和我當他一起

I am thinking of you
腦中想的卻是你

Thinking of you
想著你

What *you* would do if
你會做些什麼

You were the one
如果你是

Who was spending the night
和我共度夜晚的人

Oh I wish that I
真希望我

Was looking into your eyes
凝視著的是你的雙眼

 


You're like an Indian summer In the middle of winter
你像是在那寒冬中的溫暖太陽

Like a hard candy
像是顆糖果

With a surprise center
有著令人驚訝的內涵

How do I get better
我要怎麼找到最好的人

Once I've had the best
一旦我已經擁有過最好的

 

You said there's
你說

Tons of fish in the water
天涯何處無芳草

So the waters I will test
所以我得跑遍天下尋覓



He kissed my lips
他吻著我時

I taste your mouth
我卻感受到你的唇

He pulled me in
他拉我進他的懷時

I was disgusted with myself
我卻對我自已感到噁心

 

Cause when I'm with him
因為和我當他一起

I am thinking of you
腦中想的卻是你

Thinking of you
想著你

What *you* would do if
你會做些什麼

You were the one
如果你是

Who was spending the night
和我共度夜晚的人

Oh I wish that I
真希望我

Was looking into your...
凝視著的是你...

 


You're the best
你是最棒的

And Yes I do regret
是的 我很後悔

How I could let myself
我是怎麼會允許我自已

Let you go
讓你離我而去

Now the lesson's learned
現在 我已經學到教訓

I touched it I was burned
我是玩火自焚

Oh I think you should know
我想你該知道

 

 

Cause when I'm with him
因為和我當他一起

I am thinking of you
腦中想的卻是你

Thinking of you
想著你

What *you* would do if
你會做些什麼

You were the one
如果你是

Who was spending the night
和我共度夜晚的人

Oh I wish that I
真希望我

Was looking into your eyes
凝視著的是你的雙眼



Looking into your eyes
看著你的雙眼

Looking into your eyes
看著你的雙眼

Oh won't you walk through
噢 你會不會走過

And bust in the door
然後破門而入

And take me away
帶我走

Oh no more mistakes
噢 我不會再犯錯

Cause in your eyes I'd like to stay...
因為我想駐留在你眼中



arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()