close

 

Stranded 擱淺 - Jennifer Paige 珍妮佛佩姬

 

You know it only breaks my heart To see you standing in the dark
你知道那會令我感到心痛 當我看見你獨自一人在黑暗中

Alone waiting there for me to come back I'm too afraid to show
等待著我回來找你 我害怕對你表露

If it's coming over you Like it's coming over me
當那種感覺來臨 讓你沉迷 也讓我沉醉

I'm crashing like a tidal wave
就像是足以將我擊潰的浪潮

That drags me out to sea
將我拖到深不見底的海裡

I wanna be with you
我想跟你在一起

If you wanna be with me
如果你也想跟我在一起

Crashing like a tidal wave
讓我們一起沉陷

I don't want to be
因為我不想

Stranded
獨自擱淺


So baby come back to me [Stranded]
寶貝回到我身邊吧

So baby come back to me [Stranded]
寶貝回到我身邊吧



I can only take so much
這是我唯一能承受的

These tears are turning me to rust
否則眼淚將會把我鏽蝕

I know you're waiting there for me to come back
我知道你就在前方等著我的到來

I'm too afraid to show
我害怕對你表露


If it's coming over you Like it's coming over me
當那種感覺來臨 讓你沉迷 也讓我沉醉

I'm crashing like a tidal wave
就像是足以將我擊潰的浪潮

That drags me out to sea
將我拖到深不見底的海裡

I wanna be with you
我想跟你在一起

If you wanna be with me
如果你也想跟我在一起

Crashing like a tidal wave
讓我們一起沉陷

I don't want to be
因為我不想

(Stranded)It's coming over you
(擱淺)讓你沉迷

(Stranded)It's coming over me
(擱淺)讓我沉醉

(Stranded)It's coming over you
(擱淺)讓你沉迷



I miss you
我想念你

I need you
我需要你

Without you
生命中缺少了你

I'm stranded
我就像獨自在沙灘上擱淺

I love you
我愛你

So come back
所以回到我身邊

I'm not afraid to show
我已經不害怕對你表明心意

Crashing like a tidal wave
像是足以將我擊潰的浪潮

Drags me out to sea
將我拖到深不見底的海裡

I wanna be with you
我想跟你在一起

You wanna be with me
如果你也願意

Crashing like a tidal wave
那就像是足以將我擊潰的浪潮

I don't wanna Stranded
我不想獨自擱淺


It's coming over you [Stranded]
讓你沉迷(擱淺)

It's coming over me [Stranded]
讓我沉醉(擱淺)

It's coming over you [Stranded]
讓你沉迷(擱淺)

Stranded Stranded Stranded
擱淺


So baby come back to me [Stranded]
寶貝回到我身邊吧(擱淺)

So baby come back to me [Stranded]
寶貝回到我身邊吧(擱淺)


(Stranded)It's coming over you
(擱淺)讓你沉迷

(Stranded)It's coming over you
(擱淺)讓你沉迷

(Stranded)It's coming over me
(擱淺)讓我沉醉

(Stranded)It's coming over you
(擱淺)讓你沉迷


(Stranded Stranded)So baby come back to me
(擱淺)寶貝回到我身邊吧

(Stranded Stranded)So baby come back to me
(擱淺)寶貝回到我身邊吧


Stranded Stranded Stranded Stranded
擱淺

arrow
arrow
    全站熱搜

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()