Album version
 

Live version
 

突然覺得很想沉浸在這首歌裡...

--


There’s a story side of me
這是一個在我心懷裡的故事

A many sadness inside my mind
許多悲傷深注我心

I always thinking how should I
我一直在思量我應如何

Never doubt or pace
從不遲疑或踱步停留

I am shivering…
我顫抖著

like a child in this deep darkness.
像個孩子 在靜深的夜

Can you see,
你看到了嗎

can you feel,
你感覺到了嗎 ,

my fear
我的恐懼


But I want, to know my fate
但我想知道是我的命運

Before My every hope fades away
在每一個希望消逝之前

Take my breath away
我屏息以待

Take me higher as you can
帶我飛的更高
Yeah yeah yeah yeah

I, want to fly somewhere far away from this world
飛到一個遠離這世界的地方

Give me some wings
給我翅膀

As I can fly eternally
讓我能永恆的飛下去
Yeah



I know you just want to know
我知道你想知瞭

What I always waiting for
我在追尋等待什麼

You came into my sacred room
你闖入我的靈魂深處

But I shut my door
但我拒你於外

And then,
然後 ,

silence you
你靜默

Can listen to your own heartbeat
只能聽自己的心跳

Just believe,
相信 ,

what you see
你所見

And feel
你所感


But you need to know my fate
但是你要知道我的命運

Before my every blood gonna and freeze
在我血液凝凍之前


Take me to the place that we met in Morality
帶我到我們預見倫理的地方
Yeah yeah


I want to fly
我要飛

Somewhere far away from this world
飛到一個遠離這世界的地方

Give me some wings
給我翅膀

As I can fly eternally
讓我能永恆的飛下去
Yeah yeah


I was never scared
我從不畏懼

Never every time
在任何時候

I will loosen my heart to end my world
我會紓和我的心結束我的世界

Don’t look back and get out
不回首不放棄

I will never start out
我從不妥協

Ever
永遠

But I want to know my fate
但我想知道我的命運

Before my every hope fades away
在每一個希望消逝之前

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()