close

 

Get the funk out - Extreme

 

因為找不到中文歌詞~所以翻了一下..
Funk雖然是一種音樂的型態或恐懼的意思..
但在這首歌裡我猜他只是用來當做Fu ck的代名詞而已..
就跟幹會講成乾一樣~~XD
若有翻錯請提醒我一下囉~~

--

If you don't like what you see here
如果你不喜歡在這看到的一切

Nobody wants to take you prisoner
也沒人硬要把你關在這

So let me make it nice and clear dear
讓我把醜話說在前面

The exit is right there
出口就在那邊

I don't mean to be rude dude
我不是個無禮的傢伙

But you'd better change your attitude
但你最好注意你的態度



I don't like what I see here
我不喜歡我看到的狀況



You're all invited to the party
你們都受邀來參與這場狂歡派對

You know you didn't have to come
但沒人逼你一定要到場

No rotten apple gonna spoil my fun
別像爛蘋果一樣毀了我的樂趣


If you don't like what you see here
如果你不喜歡在這裡看到的一切

Get the funk out
就滾出去吧

We won't try to force feed you
我們不會逼你接受

Get the funk out
滾出去吧



You can't please everybody
你不能強求任何人

But everybody cannot please me
也沒有誰能勉強我

That's why I do what I want to
所以我只做我想做的

So why don't you do, do it to, do it to me, hey
就跟我一起瘋狂吧

So if you don't like what you see here
如果你不喜歡這樣

You can always leave the country
你可以直接離開這個地方


I don't like what I see here
我不喜歡我看到的狀況


You're all invited to the party
你們都受邀來參與這場狂歡派對

You know you didn't have to come
但沒人逼你一定要到場

No rotten apple gonna spoil my fun
別像爛蘋果一樣毀了我的樂趣



If you don't like what you see here
如果你不喜歡在這裡看到的一切

Get the funk out
就滾出去吧

We won't try to force feed you
我們不會逼你接受

Get the funk out
滾出去吧

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()