close

 

【花邊教主Gossip Girl】中的女主角Blair Wordolf 演而優則唱的第一首單曲。

雖然是聽不太出歌唱實力的一首Hip hop電音,但是聽久了還蠻順耳喜歡的。

而且Leighton在裡面真是太美了啊~!!

以下歌詞:D

 

Somebody To Love 談個戀愛吧 - Leighton Meester 蕾頓米斯特 ft. Robin Thicke 羅賓西克

 

Paris, France to Michigan
從巴黎、法國到密西根

London town and through Berlin
倫敦小鎮到柏林

I can’t believe this place I’m in
我不敢相信我置身何處

Everywhere and back again
去過每個地方但又回到了這裡

Porcelain and China dolls
瓷器與中國娃娃

Give me one and I’ve seen them all
隨便挑一種 因為那些我全都看過

Got my back against the wall
倚牆而立

Wonder where I’ll be tomorrow?
想著明天的我會在哪裡?

 

But wait, now how long could this take?
等等,這需要花時間想嗎?

It’s hard to find a man,
很難跟一個男人走下去

When you’re gone before he wakes.
當你們之間是在他醒來前就離開了的關係

They say it’s hard to achieve
他們說很難實現

But can’t a girl believe?
難道女孩不應該相信?

 

(Chorus)

Is there somebody who still believes in love?
是否有個人仍然相信愛情?

I know you’re out there
我知道有某個人

There’s got to be somebody
就在外面的世界等候著

I search around the world
我找遍了全世界

But I can’t seem to find
但我仍然沒有找到

Somebody to love
某個人來愛

 

(Robin Thicke 羅賓西克)

Baby girl, there you at
寶貝女孩 你就在那兒

Looking at me like a putty cat
用淘氣貓咪的眼神望著我

Wondering where that thing is at
我用眼神搜尋你身上的東西

Wondering where your ring is at
好奇妳是否已被某人用戒指留在身邊

Nobody ever did it quite like this
從沒有人這樣對我

Nobody ever did it quite like you
沒有人像你這樣做過

Do your hair, I bought you shoes
我會帶妳去做髮型,買鞋子給你

We can hit the town like superstars do
我們可以像巨星一樣驚豔這個城鎮

You fall in love? Then let me show you love
你墜入愛河了嗎? 那麼給我看看妳的真心吧

Give me the key to your heart
給我一把進入你心門的鑰匙

I can give you what you want
我會給你所有你想要的

When you’re waiting for love
當妳等待愛情來臨時

And you’re lookin’ for someone
妳在尋找是否有那麼一個人

I’mma turn this gossip girl into a woman
我會讓一個愛玩弄緋聞花邊的女孩轉變為一個真正的女人

 

[Chorus x2]

 

Je t’adore, Je t’adore (I love you, I love you)
我愛你,我愛你

Make a move, do the thing
只要一個動作,做一件事

Turn around, strike a pose
轉過身,擺出姿勢

Je t’adore, Je t’adore (I love you, I love you)
我愛你,我愛你

Make a move, do the thing
只要一個動作,做一件事

Turn around, strike a pose
轉過身,擺出姿勢

Ooh, I like it
喔,我喜歡這個

Ooh, I need it
喔,我需要這個

Ooh, I want it
喔,我要它

Hey Hey

 

I know it’s hard to achieve
我知道或許很難實現

But can’t a girl believe?
難道女孩不應該相信?

 

[Chorus x2]

 

(You say hello, I say goodbye) x2
你說哈囉,我說再見

Somebody to love
一定有個人讓我去愛

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()