close

 

重複在同樣的街 流連同樣的容顏

藏多少悲歡離別 藏多深刻的情節

綻開了傷一遍遍 散落的疤痕片片

無盡的日日夜夜 無盡日日夜夜

 

重複在同樣的街 留戀同樣的容顏

藏多少悲歡離別 藏多深刻的情節

重蹈愛和背叛間 就像花與蝶依戀

始終不斷尋找 和希望的繾綣

 

Broken faith will be buried by dust and times

破碎的信仰將被塵土和時間掩埋

 

Broken heart will never be the same again

破碎的心再也不會一樣了

 

When your broken soul falls from the paradise

當你破碎的靈魂從天堂墜落

 

You hope someone hold you but there's no one waiting for you

你希望有人抱著你卻沒有人等你

 

There's no one waiting for you

沒有人等你

 

Waiting for you

等著你

 

 

Does god exists?

神存在嗎?

 

This is my sin, my pills, my drank, my pain make me rhyme this

這是我的罪過,我的藥丸,我的酒精,我的痛苦讓我押韻

 

This is the game with only one life, I`m try’na make a living

這是只有一次生命的遊戲,我正在努力謀生

 

This is the strife, The struggle I left on these fuckin` papers

這就是衝突,我在這些該死的論文上留下的掙扎

 

This is my life, my whisper in my ill mind chamber

這就是我的生活,我在病房裡的低語

 

Sometimes it’s hard to separate and realize these fuckin` fiction

有時很難分開並意識到這些該死的虛構情節

 

Fact that full of lies, and these fuckin cray conviction

充滿謊言的事實,以及這些該死的瘋狂信念

 

I got bittersweet but no throne, no answer

我苦樂參半,但沒有寶座,沒有答案

 

Everything is my victims That is why I never preach, sucka!

一切都是我的受害者這就是為什麼我從不說教

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()