close

 

 

在把黑暗看清以前 還輕撫你的臉

有潛台詞的笑容藏 一道曙光

被黑暗看清以前 躲在想念的背面

在說不出的話藏 一道淚光

淚的光 是光 是明或昏暗

曾說愛 說愛 愛沒有答案

已不在 不再 不再有釋懷

還說愛 說愛 誰說愛

 

Every inch of your skin that I`m seek, in my memories

我在我的記憶中尋找你的每一吋肌膚

 

Breath that you take from my space, something losing with

你從我的空間奪取的呼吸 以及失去的那些

 

Smile that you spend on these days, you deserve it

你花費時間獲得的微笑是你應得的

 

If this, is the way it`s got to be

如果是這樣 那就是它必須的方式

 

I`ll take it from here to the end of my world, we used to own it

我會把它從這裡帶到我的世界的盡頭 我們曾經擁有它

 

But now, all the joys in between, getting blurred

但現在 其中的所有歡樂 都變得模糊

 

It`s like, a cancer in my head growing slowly

就像我腦子裡的癌症在慢慢增長

 

How can a king without he`s queen

一個國王怎能沒有他的皇后

 

 

Hold Me for a Reason

用一個藉口抱住我

 

We can make it a deal

我們可以達成協議

 

Whatever promise you made

無論你做出什麼承諾

 

I have no problem to say

我不會提出異議

 

 

狂戀姿態 有我的浪漫

晝夜兩端 在你的愛旋轉

儘管期待 是無盡的等待

願淚中的答案 是光環

 

 

Hold Me for a Reason

用一個藉口抱住我

 

We can make it a deal

我們可以達成協議

 

 

Hold Me for a Reason

用一個藉口抱住我

 

We’re seeking for the light

我們在尋找光明

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()