close

You have been chosen in this world to be the one of the greatest

你被選為這個世界上最偉大的人之一

 

Time to open your eyes and set no sky as your limit

是時候睜開你的雙眼 再也沒有天空能限制住你

 

When you make any choices, follow your heart, go with it

當你做任何選擇時 跟隨你的心 跟隨它

 

There's no zero to none in this beautiful oneness

在這個美麗的一體中沒有零到無

 

It's like Shawshank Redemption sequel

就像刺激1995的續集

 

Time is not the enemy and you could live long

時間不是敵人 你可以獲得永生

 

On every beast mode, turn that ash into gold

在每種野獸模式下 將灰燼變成黃金

 

No needs for bible on the side

不需聖經在旁

 

Constantly battle with my mind

不斷地與我的思想爭鬥

 

Tragedy is on the side

悲劇就在身邊

 

Missing the pace of living life

錯過了生活的節奏

 

I've seen it once, Yeah, I've seen it twice

我看過一次 是的 我看過兩次

 

I've seen it all before in those tragically insomnia nights

在那些悲慘的失眠之夜我已經看到了這一切

 

I was blinded and obstructed all along in abyss of time

我一直在時間的深淵中被蒙蔽和阻礙

 

Trevor Reznik on machinist, that's how I beat my demon

黑暗時刻中的主角 這就是我如何打敗我心中的惡魔

 

A skinny motherfucker came from OVDS

來自OVDS的一個瘦子渾蛋

 

逃不開公轉與自轉的速度 何不離開與時間的束縛

我們皆共享同一道光束 點亮的路 活得比太陽還清楚

彼岸的人隻身被緣分祝福 感受同心劃破距離的領悟

勝過你獨一無二的月亮 照亮夜晚的每一滴淚珠

 

生まれたこの時代

我出生的這個時代

 

出会えたこの奇跡

我遇見的這個奇蹟

 

手繋ぎ夢描く

緊握描繪夢想的圖紙

 

笑顔の花咲かす

帶著微笑綻放的花朵

 

言葉よりも心

真心勝過言語

 

涙よりも笑顔

笑臉勝過淚目

 

共に上がれ友よ

一起向上吧吾友

 

We are The One

我們就是唯一

 

 

arrow
arrow

    LilythChen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()